Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | maj |
Det billigste fly | 228 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte fra København Kastrup Lufthavn til Stockholm Arlanda (ARN) Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
tirsdag
Luxair,Norwegian Air International,Scandinavian Airlines, +2 flere
Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
1
2
onsdag
Luxair,Norwegian Air International,Scandinavian Airlines, +2 flere
Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
1
2
torsdag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
fredag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
lørdag
Scandinavian Airlines,Singapore Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Scandinavian Airlines,Singapore Airlines, +1 flere
søndag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
Returrejser med direkte fly
mandag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
tirsdag
Luxair,Norwegian Air International,Scandinavian Airlines, +2 flere
Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
1
2
onsdag
Luxair,Norwegian Air International,Scandinavian Airlines, +2 flere
Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
1
2
torsdag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
fredag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
lørdag
Scandinavian Airlines,Singapore Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Scandinavian Airlines,Singapore Airlines, +1 flere
søndag
Etihad Airways,Luxair,Norwegian Air International, +3 flere
Etihad Airways,Luxair, +4 flere
2
3
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.