Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.