Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | maj |
Det billigste fly | 196 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte fra København Kastrup Lufthavn til Paris, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +17 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +18 flere
16
17
tirsdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +16 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +17 flere
15
16
onsdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +13 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +14 flere
12
13
torsdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +18 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +19 flere
17
18
fredag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +17 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +18 flere
16
17
lørdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +17 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +18 flere
16
17
søndag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +18 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +19 flere
17
18
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +18 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +19 flere
17
18
tirsdag
Air Austral,Air France,Air Mauritius, +16 flere
Air Austral,Air France, +17 flere
15
16
onsdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +15 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +16 flere
14
15
torsdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +18 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +19 flere
17
18
fredag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +18 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +19 flere
17
18
lørdag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +16 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +17 flere
15
16
søndag
Aegean Airlines,Air Austral,Air France, +17 flere
Aegean Airlines,Air Austral, +18 flere
16
17
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.