Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | juli |
Det billigste fly | 191 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Malaga Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
Danmark til Malaga
mandag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +51 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +52 flere
50
51
tirsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +54 flere
52
53
onsdag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +52 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
51
52
torsdag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +50 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +51 flere
49
50
fredag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Arabia Maroc, +55 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +56 flere
54
55
lørdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Aeromexico, +56 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +57 flere
55
56
søndag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Arabia Maroc, +52 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
51
52
Returrejser med direkte fly
Malaga til Danmark
mandag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +51 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +52 flere
50
51
tirsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +54 flere
52
53
onsdag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +52 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
51
52
torsdag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Canada, +50 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +51 flere
49
50
fredag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Arabia Maroc, +55 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +56 flere
54
55
lørdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Aeromexico, +56 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +57 flere
55
56
søndag
Aer Lingus,Aeromexico,Air Arabia Maroc, +52 flere
Aer Lingus,Aeromexico, +53 flere
51
52
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information