Lavsæson | februar |
---|---|
Højsæson | august |
Det billigste fly | 191 kr. |
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Så utroligt meget forsinkelse så vi ikke nåede flyet fra Napoli til København. Ikke meget hjælp at hente. Det er endt med at blive en utroligt dyr rejse.
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Det er Ryanair politik og det er ok for mig. Lidt ubekvemme sæder som er fast og ikke kan bevæges. Punktlig som altid
Der var ikke på noget tidspunkt styr på at vi havde købt priority selv vi fulgtes med en handicappet. Hverken frem eller tilbage. Heller ikke når vi spurgte ind til det.
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Flyet var forsinket fra Birmingham. Hvis det havde været rettidigt havde bedømmelsen været bedre.