Lavsæson | august |
---|---|
Højsæson | oktober |
Det billigste fly | 517 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Nürnberg Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
Danmark til Nürnberg
mandag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +28 flere
ANA,Aeromexico, +29 flere
27
28
tirsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +27 flere
ANA,Aeromexico, +28 flere
26
27
onsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +24 flere
ANA,Aeromexico, +25 flere
23
24
torsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +29 flere
ANA,Aeromexico, +30 flere
28
29
fredag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +31 flere
ANA,Aeromexico, +32 flere
30
31
lørdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +25 flere
ANA,Aeromexico, +26 flere
24
25
søndag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +32 flere
ANA,Aeromexico, +33 flere
31
32
Returrejser med direkte fly
Nürnberg til Danmark
mandag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +28 flere
ANA,Aeromexico, +29 flere
27
28
tirsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +27 flere
ANA,Aeromexico, +28 flere
26
27
onsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +24 flere
ANA,Aeromexico, +25 flere
23
24
torsdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +29 flere
ANA,Aeromexico, +30 flere
28
29
fredag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +31 flere
ANA,Aeromexico, +32 flere
30
31
lørdag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +25 flere
ANA,Aeromexico, +26 flere
24
25
søndag
ANA,Aeromexico,Air Austral, +32 flere
ANA,Aeromexico, +33 flere
31
32
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.