Lavsæson | juni |
---|---|
Højsæson | februar |
Det billigste fly | 509 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Granadilla Tenerife Syd Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
Danmark til Granadilla Tenerife Syd
mandag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
tirsdag
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +37 flere
Aer Lingus,Air Canada, +38 flere
36
37
onsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
torsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
fredag
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +47 flere
Aer Lingus,Air Canada, +48 flere
46
47
lørdag
Aer Lingus,Alaska Airlines,American Airlines, +41 flere
Aer Lingus,Alaska Airlines, +42 flere
40
41
søndag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +48 flere
Aer Lingus,Air Canada, +49 flere
47
48
Returrejser med direkte fly
Granadilla Tenerife Syd til Danmark
mandag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
tirsdag
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +37 flere
Aer Lingus,Air Canada, +38 flere
36
37
onsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
torsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 flere
Aer Lingus,Air Canada, +47 flere
45
46
fredag
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +47 flere
Aer Lingus,Air Canada, +48 flere
46
47
lørdag
Aer Lingus,Alaska Airlines,American Airlines, +41 flere
Aer Lingus,Alaska Airlines, +42 flere
40
41
søndag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +48 flere
Aer Lingus,Air Canada, +49 flere
47
48
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.