Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Besætningen var fantastisk når det kom til at få styr på bagage, men selve firmaet føles som en scam. Vi skulle betale 55 euro pr person fordi vi kom 2 minutter forsent til check in. Og begge vores afgange var en helv time forsinket. Hver gang man kiggede på sit boardingkort eller andet info på deres app bliver man bombet med advarsler om bagage størrelse, forsikringskøb, pladsvalg etc. Det føltes meget tungt og drænende som som rejsende.