Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | juli |
Det billigste fly | 148 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Budapest Ferenc Liszt Intl Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
Danmark til Budapest Ferenc Liszt Intl
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +61 flere
ANA,Aegean Airlines, +62 flere
60
61
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +58 flere
ANA,Aegean Airlines, +59 flere
57
58
onsdag
ANA,Aer Lingus,Air Austral, +57 flere
ANA,Aer Lingus, +58 flere
56
57
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 flere
ANA,Aegean Airlines, +53 flere
51
52
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +64 flere
ANA,Aegean Airlines, +65 flere
63
64
Returrejser med direkte fly
Budapest Ferenc Liszt Intl til Danmark
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +61 flere
ANA,Aegean Airlines, +62 flere
60
61
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +58 flere
ANA,Aegean Airlines, +59 flere
57
58
onsdag
ANA,Aer Lingus,Air Austral, +57 flere
ANA,Aer Lingus, +58 flere
56
57
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 flere
ANA,Aegean Airlines, +53 flere
51
52
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +64 flere
ANA,Aegean Airlines, +65 flere
63
64
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Der var ikke på noget tidspunkt styr på at vi havde købt priority selv vi fulgtes med en handicappet. Hverken frem eller tilbage. Heller ikke når vi spurgte ind til det.
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information