The boarding was a disaster, only because of " i do not care " personnel !
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Det er Ryanair politik og det er ok for mig. Lidt ubekvemme sæder som er fast og ikke kan bevæges. Punktlig som altid
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Der var ikke på noget tidspunkt styr på at vi havde købt priority selv vi fulgtes med en handicappet. Hverken frem eller tilbage. Heller ikke når vi spurgte ind til det.
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Lufthavnen og personalet i Beograd var et shitshow! Ufatteligt man skal "tjekke ind" og få sit boarding kort ved skranken selvom man kun rejser med håndbagage. Når det nu er sådan kunne man lave køer til passagerer kun med håndbagage og køer til passager der skal tjekke bagage ind. Køsystemet var en skandale og personalet var totalt ligeglade.