Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.