1. Hvis prisen falder efter jeg har booket, får jeg så penge refunderet?
KAYAK håndterer ikke opfyldelsen af det rejseprodukt, du har booket. Du bør kontakte den onlineudbyder af rejseproduktet, hvorfra du bookede, for at se, om du er berettiget til en delvis tilbagebetaling.
2. What are Hacker Fares?
Vores hjemmeside søger efter bedre returrejser ved at kombinere to billetter fra forskellige flyselskaber for hver vej. Da to billetter vil blive udstedt, kan forskellige regler og retningslinjer forekomme for hver vej (for eksempel for bagagegebyrer, ændringsgebyrer og refunderinger). Eventuelle ændringer af en af dine billetter, vil ikke påvirke den anden billet (for eksempel, hvis dit oprindelige fly bliver aflyst af enten dig eller flyselskabet, er det andet luftfartsselskab, som du har booket din returrejse hos, ikke forpligtet til at udstede en refundering eller ændre din rejseplan). Du er ansvarlig for at overholde hvert flyselskabs vilkår og betingelser, som kan variere (for eksempel indtjekningstider og grænser for bagagestørrelse/-vægt). Gennemgå venligst nøje oplysningerne i de enkelte flyselskabers kontrakt før booking for at sikre, at du lever op til reservationkravene for begge billetter. Da billetpriser ofte ændres, skal du kontrollere, at begge anførte takster stadig er tilgængelige, før du fortsætter med dine bookinger. Hvis du rejser internationalt, kan du være nødt til at bevise, at du har en returbillet ved indtjekning og ved immigrationskontoret. Det er en god idé at udskrive begge dine billet-bekræftelser før rejsens start.
3. Hvorfor passer prisen på udbyderens hjemmeside ikke med prisen på KAYAK?
KAYAK søger hundredvis af rejsesider på én gang for at give dig de mest præcise resultater. Til tider kan der være problemer med den data, vi får om priser & tilgængelighed fra rejsesiderne.
Hvis du finder en unøjagtig pris, så sig venligst til, så vi kan løse et eventuelt bagvedliggende problem hurtigst muligt!
Rapportér en unøjagtig pris